brandenburg organisatie
brandenburg organisatie
Elzenweg 22 oudewater
brandenburg culinair

Visie op vlees




De maatschappij
Het koopgedrag van de consument verandert in een rap tempo. Door onze snelle economie en het hoge welvaartsniveau zijn we mobieler geworden. We ontvangen daardoor meer prikkels. We beschikken tevens over meer vrije tijd en delen deze anders in. Hierdoor leven we een vluchtiger bestaan.
 
De markt
De consument heeft helaas steeds minder verstand van vleesproducten. Laat staan over de bereiding daarvan. Hierdoor dreigt alternatieve consumptie. Vreemd genoeg is de aanbiedersmarkt weinig creatief, waardoor er een prijsgedreven markt is ontstaan. Nog vreemder is dat de frequentie van relevante productontwikkelingen afneemt. Echte innovaties blijven uit.
 
Waar wij in geloven!
Wij geloven in een benadering waarbij de consument, die op een hoog welvaartsniveau leeft, die mobieler is, die meer prikkels ontvangt, die meer vrije tijd heeft, en daardoor een vluchtiger bestaan leeft, behoefte heeft om van de maaltijd nog meer een genietmoment te maken. Het ontbijt, de lunch, het 4-uur snack moment, de warme maaltijd, en het borreluurtje 's avonds zijn eetmomenten waarop de consument kan genieten van lekkere (vlees) producten. Wij zien deze genietmomenten als bijzondere belevenissen. Bij deze belevenissen spelen ‘authenticiteit’ en ‘sfeer’ een belangrijke rol. Het gaat om de totale beleving.
 
Wat wij doen! 
Brandenburg Culinair gelooft in in het voorzien in culinaire beleving, en is gespecialiseerd in het creëren van Culinaire belevenissen met vlees!